Zbankrotoval řetězec Forever 21, o levné oblečení už není zájem

Zbankrotoval řetězec Forever 21, o levné oblečení už není zájem

Nakupování patří k oblíbeným činnostem žen. Ženy chodí nakupovat zásadně každý měsíc hned, co dostanou výplatu. Ještě donedávna řada žen zamířila rovnou do obchodů s názvem Forever 21. Jedná se o řetězec hlavně s dámským oblečením, které je šik, trendy a které je stylové, navíc za super ceny. Jenže bohužel na své nízké ceny řetězec pravděpodobně doplatil. O levné oblečení už není takový zájem jako dřív, což ostatně dokazuje bankrot obchodního řetězce Forever 21. Tento bankrot má označovat v módním světě ústup fast fashion.  

Forever 21 je americký módní řetězec, který má dokonce své pobočky i v České republice. Například se nově otevřela pobočka v Centru Chodov, které se přejmenovává na Westfield. I když na Chodově byla poměrně navštěvovaná, stejně nedávno ohlásil obchodní řetězec bankrot a žádá o ochranu před věřiteli. V blízké době se podle všeho má uzavřít rovnou tři sta poboček ve Spojených státech amerických, v Evropě a také v Asii. Pobočky zatím stále zůstanou otevřené v Mexiku a také v Jižní Americe.  

Prodávat se bude skrze e-shop 

Pokud jste milovníkem oblečení z obchodů Forever 21, nezoufejte. I když se uzavřou pobočky napříč celým světem, stejně se oblečení bude prodávat, a to skrze e-shop, který obchodní řetězec vlastní.  

O módním řetězci 

Módní značka byla určená hlavně pro teenagery, kteří si našli vždycky něco mezi nabízenými kousky. V posledních letech však přišla značka do různých střetů zájmů s různými faktory. Důvodem krachu byl pravděpodobně prudký nárůst počtu online obchodů, lidé tedy začali upřednostňovat nakupování na internetu. Forever 21 však dlouhou dobu působil jenom ve formě kamenných prodejen a dlouhou dobu měl problém se změnami ve spotřebitelském chování.  

Ostatně nejen tento obchodní řetězec, ale také jiné fast fashion kamenné prodejny mají problém. Podcenily totiž nástup moderních technologií i přirozené změny, které jsou ve vývoji lidského chování.