Hlavní výhody digitálních panelů oproti tištěným informačním stojanům

Hlavní výhody digitálních panelů oproti tištěným informačním stojanům

Digitální panely patří mezi moderní reklamní nástroje. Dají se využít na spoustě míst a jsou pro zákazníky velmi přitažlivé. Papírové reklamy, ač se mohou zdát na první pohled levnější, je nutné aktualizovat. Pokud si nenecháte vytisknout pouze logo společnosti, ale také aktuální událost, po skončení je třeba ji zlikvidovat. A tím se vaše náklady staly jednorázovými. Pokud takových reklamních stojanů budete připravovat více, zjistíte, že je mnohem rozumnější investovat do digitálních panelů. Zde jsou jejich základní výhody. 

Nalákají více zákazníků 

Digitální panely přilákají mnohem více pozornosti. Díky tomu, že se jejich obsah může měnit, může také poskytnout mnohem více informací než papírová reklama. A zaujmout koncového zákazníka je při reklamě velice důležité.  

Můžete je používat neustále 

Zatímco tištěné reklamní stojany nesou stále stejné informace a mohou se tak po čase stát zastaralými, digitální panely jsou jiné. Poté, co vyprší aktuálnost podávaných informací, se jejich obsah dá velice jednoduše změnit. Výsledkem je to, že digitální panely mohou být stálou součástí na vaší prodejně, v čekárně a dalších místech. 

Všestranné použití 

Digitální panely mohou být použity nejen tam, kde chcete něco prodat. Mají velmi široké použití. Můžete je najít v čekárnách u lékaře, na prodejnách velkoobchodů, v obchodních centrech, na konferencích a veletrzích, restaurace a hotely, sportoviště, úřady a spousta dalších míst. Navíc mohou nést spoustu různých informací, které se mohou střídat automaticky nebo prostřednictvím dotykové obrazovky – takže si každý najde to, co ho zajímá. Některé digitální panely jsou přenosné, takže je můžete postavit tam, kde zrovna potřebujete. 

Jednoduchá výměna 

Digitální panely po skončení platnosti nemusíte měnit fyzicky. Postačí, když prostřednictvím internetu změníte poskytované informace, a nemusíte je fyzicky odstraňovat, jako by tomu bylo v případě tištěné reklamy.